چه عوامل می تواند بیماری کلیه می شود و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پدر من است در مرحله 3 بیماری کلیه، من می خواهم به دانستن علل ممکن بیماری خود و درمان آن. این یک سوال مربوط توسط بسیاری از مردم است، در کنار اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد علل بیماری کلیه و درمان آن را ببینید.

در تجربه من، بیماری کلیوی اغلب در افرادی که بیماری تاریخچه مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماری های قلبی، عفونت و یا دارو در دراز مدت، مشکل ایمنی، عادات زندگی ناسالم، جراحی و غیره توسعه

شما می دانید، با توجه به استاندارد های بین المللی، زمانی که GFR زیر 14٪، سپس دیالیز ضروری خواهد بود. همانطور که برای من، من نمی به شدت بیمار من را به دیالیز با توجه به عوارض جانبی بسیاری از نشان می دهد. چه تر است، یک بار بیمار به دیالیز برای یک مدت طولانی آغاز شده، آن را به سخت برای آنها را به خلاص شدن از شر آن.

اما شما همچنین نیاز دارید نگران نباشید، زیرا در حال حاضر او هنوز در مرحله برگشت پذیر است. او هنوز شانس عالی برای بهبود عملکرد کلیه خود و درمان مشکل کلیه از منبع. در واقع روند بیماری کلیوی فقط روند فیبروز کلیوی است. اول، دوره واکنش التهابی: روند فیبروز است که عمدتا به سه مرحله تقسیم شده است. دوم، فیبروز تشکیل. سوم، سخت شدن و تشکیل اسکار. اگر چه درجه فیبروز سنگین تر هستند در حال حاضر، اما بخشی از کلیههای او از هیچ فیبروز (او هنوز هم خروجی ادرار نرمال، به این معنی برخی از خون هنوز جریان کلیه درونی و او هنوز هم عملکرد کلیه باقی مانده)، و روش درمان اصلی ما است برای جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی، حتی اگر نفرون فیبروز خود اتفاق می افتد در حال حاضر، اما عملکرد آنها می باشد از دست دادن کامل، تا زمانی که ما این فرصت را درمان، مسدود کردن توسعه فیبروز دست گرفتن، سلول های کلیه آسیب دیده خود را هنوز هم می تواند بهبود یافته است. و عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یابد.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-basics/3953.html





:: برچسب‌ها: اصول CKD، بیماری های کلیه، علل و درمان بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: